Komunikat
  • Przypominamy, że od 1 lutego 2023 r. obowiązują krótsze dyżury Starostwa Powiatowego w Bełchatowie. We wtorki zarówno urząd jak i kasa czynne są do godz. 17. ∗
Wtorek 23 kwietnia 2024

Chrupex promował w Chinach firmę i powiat

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 2 =
Link
Firma Chrupex wzięła udział w promocji gospodarczej łódzkich strategicznych sektorów gospodarczych na Dalekim i Bliskim Wschodzie podczas światowych wydarzeń gospodarczych w kategorii innowacyjne rolnictwo i przetwórstwo rolno-spożywcze. W misji gospodarczej uczestniczyło 6 firm z branży spożywczej, mających swoją siedzibę w województwie łódzkim.
glowne chrupexc
Do Chin polecieli producenci drobiu, mleka, soków, przetworów, suplementów diety oraz firma Chrupex z pwoatu bełchatowskiego, producent chrupek kukurydzianych, słodyczy i słodkich przekąsek. Firma Chrupex, to nagrodzona medalem, najlepsza firma rodzinna w powiecie bełchatowskim w roku 2019.

Relacja z wyjazdu do Chin
Wylecieliśmy 17 września. Po przylocie odbyliśmy „store check”, czyli odwiedzanie lokalnych sklepów w celu zbadania tego, czym wyróżniają się produkty sprzedawane w Chinach.

Dzień 2
Dzień rozpoczęliśmy od spotkania z ekspertami rynku chińskiego i urzędnikiem celnym. Następnie udaliśmy się do hotelu na spotkania B2B – promowaliśmy swoje produkty i odbywaliśmy spotkania z przedstawicielami firm importujących produkty lub posiadających sieci sklepów na terenie Chin. Do naszej dyspozycji mieliśmy tłumaczy języka chińskiego oraz angielskiego.

Dzień 3
Trzeciego dnia odwiedziliśmy targi International Horticultural Expo. Tak zwane Zielone EXPO lub EXPO Ogrodnicze jest organizowane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Ogrodniczych (AIPH) we współpracy z Biurem Wystaw Światowych. Tematyka skupia się na wszystkich aspektach związanych m.in. z zielenią w miastach, ekologią, agrokulturą i ogrodnictwem. Polska edycja targów Horticultural EXPO typu A1, czyli tych najbardziej prestiżowych, odbędzie się w Łodzi w 2024 roku.

Podczas targów odwiedziliśmy stanowisko województwa łódzkiego. Tematyka wystawy obejmowała soki pochodzenia polskiego i została połączona z ofertą inwestycyjną województwa. Wieczór zakończyliśmy uczestnicząc w przyjęciu koktajlowym z muzyką i pokazami barmańskimi.

Dzień 4
Ostatniego dnia pobytu w Pekinie wróciliśmy na targi Expo w celu odbycia spotkań z firmami na terenie AIPH oraz objazdu terenów Expo o powierzchni przekraczającej 50 ha.

Informacja prasowa urzędu marszałkowskiego pod adresem: https://www.lodzkie.pl/zagranica/chiny-lodzkie-misja-gospdoarcza