Komunikat
  • Przypominamy, że od 1 lutego 2023 r. obowiązują krótsze dyżury Starostwa Powiatowego w Bełchatowie. We wtorki zarówno urząd jak i kasa czynne są do godz. 17. ∗
Piątek 19 kwietnia 2024

Ich recepta na sukces: robić to, co się kocha

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 9 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 9 =
Piotr Gajda (AQQ Agencja Kreatywna), Tomasz Puchalski (Salon EMKAT), Marcin Kopeć (Siłownia & Fitness Palestra) - to młodzi przedsiębiorcy i ich firmy, którzy stanęli na podium w konkursie „Moja firma, moja przyszłość”, organizowanym przez urząd pracy. Dołączyli do grona blisko półtora tysiąca osób, które będąc wcześniej bezrobotnymi, skorzystały z pomocy „pośredniaka” i otworzyły własny biznes.
DSC_0065
Piotr Gajda (AQQ Agencja Kreatywna), Tomasz Puchalski (Salon EMKAT), Marcin Kopeć (Siłownia & Fitness Palestra) - to młodzi przedsiębiorcy i ich firmy, którzy stanęli na podium w konkursie „Moja firma, moja przyszłość”, organizowanym przez urząd pracy. Dołączyli do grona blisko półtora tysiąca osób, które będąc wcześniej bezrobotnymi, skorzystały z pomocy „pośredniaka” i otworzyły własny biznes.

Ogłoszenie wyników dziewiątej już edycji konkursu „Moja firma, moja przyszłość” odbyło się w siedzibie organizatora, tj. Powiatowego Urzędu Pracy, a zwycięstwa gratulowali m.in. starosta Waldemar Wyczachowski, patron konkursu i Stanisław Gotkowicz, dyrektor Regionalnej Izby Gospodarczej w Bełchatowie. Do rywalizacji mogły zgłosić się osoby, które otrzymały środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz rozliczyły się z urzędem po 12 miesiącach i nadal prowadzą działalność gospodarczą. Zgłosiło się siedmiu „śmiałków”, odwagi wymagało bowiem nie tylko podjęcie trudu prowadzenia własnego biznesu. Biorąc udział w konkursie należało opisać swoje doświadczenia. Jury oceniało dynamikę rozwoju firmy, konkurencyjność przedsięwzięcia, sposoby promocji działalności, tworzenie nowych miejsc pracy, a także plany na przyszłość. Najbardziej spodobała się AQQ Agencja Kreatywna Piotra Gajdy.

- Mówiąc lapidarnie, robimy promocję, np. piszemy teksty do reklam, wymyślamy strategie reklamowe, uczymy narzędzi – mówi Piotr Gajda, laureat I miejsca w konkursie. – Rynek marketingowy nie jest łatwy, więc na początku było trudno. Strzałem w dziesiątkę było adresowanie naszego potencjału do małych i średnich firm, których nie stać na duże agencje. My jesteśmy tańsi, ale nie mniej profesjonalni.

Jako receptę na sukces Piotr Gajda wskazuje m.in. pracę z lepszymi od siebie, dążenie do stworzenia sobie miejsca pracy poza domem oraz własne doskonalenie. Dla Tomasza Puchalskiego, laureata II miejsca, ważna jest wiara w to, co się robi i korzystanie z pomocy osób doświadczonych. Z kolei Marcin Kopeć, trzeci na podium, klucz do powodzenia w biznesie znalazł w swojej pasji, czyli sporcie i zdrowym odżywianiu. Rzec można, że prezentując nienaganną sylwetkę sam jest „żywą reklamą” swojej firmy.
Pozostali uczestnicy tegorocznej edycji to: Justyna Kacperska (YOTKA Media), Danuta Rękawica (DANN Media) i Michał Benben (Gladiators). Jeden przedsiębiorca wycofał się przed finałem.
← powrót