Wtorek 07 lipca 2020

Starostwo otwarte dla klientów

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 3 =
Od 25 maja bełchatowskie starostwo wznowiło bezpośrednią obsługę mieszkańców. Klienci urzędu już nie korzystają z urny na dokumenty, a sprawę mogą załatwić na miejscu zachowując ustalone zasady bezpieczeństwa. Zasady te zapobiegają tłoczeniu się osób i ograniczają ryzyko epidemiczne.
 
zdjęcie
- Nadal zachęcam państwa do przesyłania e-maili i telefonowania. Pracownicy starostwa udzielają także tą drogą niezbędnych informacji i wskazówek - mówi starosta Dorota Pędziwiatr. - Stanowiska bezpośredniego kontaktu urzędnika z interesantem, co ma miejsce w kilku wydziałach starostwa, zabezpieczyliśmy ściankami z pleksy, by zapewnić komfort bezpiecznej obsługi i pracy. Pamiętajmy także o obowiązku zasłaniania ust i nosa w przestrzeni publicznej. Korzystajmy także z dozowników z płynem do dezynfekcji rąk, zamontowanych w ogólnodostępnych miejscach na terenie urzędu.

Ruch interesantów w budynku głównym starostwa jest monitorowany tak, by przy jednym stanowisku bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem była obsługiwana tylko jedna osoba. Pracownicy punktu informacyjnego (budynek przy ul. Pabianickiej 17/19) wydają klientom specjalne numerki i dbają o to, by nie narażać interesantów na tłoczenie się przy jednym stanowisku.To samo dotyczy punktu kasowego. Mimo, że jest już możliwe uiszczanie opłat gotówką, korzystanie z przelewów także jest honorowane. Zaleca się, by po załatwieniu sprawy, niezwłocznie opuścić budynek urzędu.

W Wydziale Komunikacji i Dróg od poniedziałku, 25 maja, działają dwa stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów. W kolejnych dniach uruchomione zostaną pozostałe stanowiska w sali operacyjnej, gdzie trwa montaż niezbędnych zabezpieczeń. Funkcjonować będzie także  poczekalnia, ale z ograniczoną liczbą miejsc.

Sprawę w Wydziale Architektury (ul. Pabianicka 26 budynek A) także można już załatwić bezpiecznie na miejscu. Przed wejściem do wydziału przygotowano jednoosobowy punkt obsługi mieszkańców. Podobna organizacja kontaktu z urzędem funkcjonuje w Wydziale Ochrony Środowiska i Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów (ul. Pabianicka 26 budynek B). Na parterze budynku znajduje się jednoosobowe stanowisko, przy którym dyżuruje pracownik starostwa.
A.Zawodzińśka
Zespół ds.Promocji
Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
← powrót